Photo Albums at WiddlyTinks.com
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Photobook at streetdeal


Atlast dapat jugak..
Lama da beli ni..tak ingat bila..
Tetiba buka email nampak ade promo kat photobook..
A3 PORTRAIT POSTER SET (4PCS) BY PHOTOBOOK MALAYSIA..
Aku beli dgn harga RM19 saje instead of RM99..
Murah la kan..nk beli yg photobook mini size kat groupon terlepas pulak..huhu

Actually aku edit bnde alah ni da lama..
Tapi masa nak order nape ntah asek tak dapat je..
Internet slow kot..
Bila da dpt order aku plak takda rumah..so bila orang gdex datang anta barang memang tak dapat la nk nolong nye kan..hehe
Penyudahnye berlari la aku ke pusat bandar puchong untuk amek nye..
Bagus jgk photobook ni eh..dalam masa seminggu je kita da boleh dapat barang kita..good deal..

So ni lah hasil orang tak pakar mcm aku ni..
Soh hubby yg creative tu buat kan madang tak layan je..
Hah amek ko aku buat tak cantik..
Mencacatkan dinding umah je nanti huhu..







 
so pasni kena tempah frame pulak
huhu tgu next month la..
bulan ni lari bajet..
=p

2 comments:

  1. rara punya photobook xleh send lg.mencik lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rara..tula kt pon masa nk send susah sgt..berangkut bw laptop kat umah mil..ade unifi..pastu men try2 terus boleh pulak..xsempat nk edit yg senget benget tu haha..kt rs 3rd trial kot br dpt...hampir nk gv up gak...try lagi tau..rugi tu kalo xsend..hehe

      Delete

salam sayang,