Photo Albums at WiddlyTinks.com
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sakit?

sakit kepala..
sakit tekak..
sakit hidung..
sakit mulut..
sakit badan..
Sakit hati..

Keadaan ak yg mengecewakan 2-3 hari ini..
Tak berapa sihat..
Susah nak cakap..
Macam demam tapi ditahan kan jua..
Dr atas smpai bawah semua sakit..

2 malam lepas dapat mimpi yg pelik..
Bukan pelik tapi cukup menyeramkan..
Aku melihat seolah2 bumi ni retak..
Tanah mula terbelah seperti mengejar aku..
Kemana saja aku lari disitu la terbelahnya ia..
Aku takut..
Ya Allah petanda apakah ini?
Ampuni dosa ku Ya Allah..

Semalam hujan lebat..
Aku terjaga dari tidur lebih kurang 3am..
Semua nye kerana aku terdengar dentuman guruh yang amat kuat..
Seperti tidak pernah didengar sebegitu kuat..
Pada keadaan mamai itu aku hanya terfikir yang itu petanda Allah sedang marah pada umatnya..
Teramat marah..
Kiamat sudah dekat?Wallahualam..
Diiringi pula hujan yang tidak berapa lebat..
Dentuman guruh berikut nya tidak la sekuat yg tadi..
Aku jadi betul2 takut..
Menyesali ape yang telah dilakukan..
Allahuakbar.

No comments:

Post a Comment

salam sayang,