Photo Albums at WiddlyTinks.com
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

GA by Mommycha

BW aku hr ni membuatkan aku tertarik pada satu GA ni

Tetiba je rasa mcm nk join giveaway..haha
Even xde org pon baca blog aku ni
Xpe la biar ak syok sndr huhu
untuk kenangan pada suatu hari nanti..

so sikit info pasal GA ni seperti berikut..
aku copy paste je dr blog mommycha


Theme:
  • mommy&baby moments
  • tak kisah sama ada korang ade sweet, sour, pahit, kelat, sugarcandy, candycrush, scrumptious sugar moment bersama anak-anak tersayang.

How it work:
  • JOIN/FOLLOW blog mommycha dulu.
  • Buat satu entry paling ringkas mengenai gambar yang korang hantar. 
  • Ikut KREATIF/INOVATIF masing-masing.
  • Silalah letak link di entry anda mengenai GA ini.
  • Dalam gambar tu mesti ade gambar korang & anak masing-masing. 
  • SATU gambar sahaja, okeh?
  • Kalo anak orang lain dikira DISQUALIFIED hahahahaha!
  • Pastu tinggalkan jejak link entry dekat RUANGAN KOMEN sticky post ini.
  • Tarikh Tutup: 1.12.2013 (AHAD)

so gamba yang dipertaruhkan:

 
mama: 
harith, meh dekat mama..mama nak nak pesan ni.. "da besar nanti belajar rajin2,, jangan lupa solat dan tanggung jawab pada agama,, hormat orang tua,,jadi orang yang berguna"

 harith:
 Insha Allah mama..

mama:
dan yang paling penting...nanti cari awek yang cun-cun macam mama...paham??

harith:
ok mama..set!!


 =)



6 comments:

  1. hi awak!!!
    tq sebab join.
    wahhhh terharu Mommycha rase.
    eh...jgn le kata blog awak takde org bace.
    adelah...from now on I akan jadi pembaca setia tau.
    btw, nice pic of u both.
    comel sgt harith tu.
    mcm nak gigit jer tgk dia :)
    ok insyallah kalo ade rezki nanti u menang mana tau kan?
    by the way tq for joining.
    lotss of love Mommycha :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. is..haha ko je xkenal aku..ak slalu je baca blog ko n mimi...haha sume dah jadi mommies kan..i feel gooodddd~~

      Delete
  3. serius ker? haha aku blog syok sendiri jek...tak sangka ko jumpa blog aku kann...aah...dah jadi mommy, greatest feeling in the worlddd

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah la..haha ak jumpe blog ko kat mimi..xprasan ke aku follow ko?haha

      Delete

salam sayang,