Photo Albums at WiddlyTinks.com
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

who.am.i

lately ak dah xkenal sape diri aku yg sbnr..
ak sndr pon dpt rs kn yg i'm totally different from b4..
sgt2 berubah..
bercakap ikut suke..
bercakap tanpa fikir..
aku yg memberontak didalam dan diluar..
jiwa aku kosong..
tiada bimbingan..
nape??
ade sape yg peduli ke??
i think i'm alone..
ye mmg di sekeliling ak ade rmai..
tapi yg btol2 ade disampingku sape??
i think no one..
yg btol2 paham aku??
no one..
berat mata memandang berat lg bahu yg memikul..
tgg jawab aku..
ak harap Allah kurniakan ketabahan yg tinggi pd aku..

Ya Allah, ampunkan segala dosa2 ku..
tabahkan hatiku Ya Allah..
lapangkan lah dadaku..
tenangkan la akal dan fikiran warasku Ya Allah..
pada mu aku bermohon dan meminta..
Ampunkan dosa2 besar ku pada ibu ku...
amin...


mmmmm: sgt rindu pd arwah ayah..kdg2 rasa nk ikut jejak lgkah ayah ku agar aku dpt berjumpe dan hidup dgn nye disana..T_T

2 comments:

  1. hati akak kosong? hehe~ takyah nak cari sape2..cari jauh2..Allah kan ade :)
    mohon dengan DIA..berkasih dengan DIA, bercinta dengan DIA..nescaya, cinta DIA akan akak rase dalam hati..mcm akak syg aleh la~ :)
    la tahzan sis~ la tahzan~ isi jiwa akak dengan ilmu~:)

    ReplyDelete

salam sayang,